Permalink : http://hdl.handle.net/10285/00016461
The Effects of Team-Based Learning in the Postpartum Hemorrhage for Midwife Student in Indonesia: A Quasi Experimental Design
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
審査結果の要旨 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
アイテムタイプ | 学位論文 / Thesis or Dissertation |
---|---|
言語 | 英語 |
キーワード |
education, midwives, nursing, team-based learning, knowledge, clinical reassoning, learning experinece, a quasi experimental study |
その他(別言語等)のタイトル |
インドネシアの助産学生に向けたチーム基盤型学習を用いた産後出血に関する学習効果: 準実験研究
|
著者 |
Ulfa Yunefit
/ Ulfa Yunefit
|
学位名 |
博士(看護学)
|
学位授与機関 |
聖路加国際大学
|
学位授与年度 |
2020
|
学位授与年月日 |
2020-09-15
|
学位授与番号 |
32633甲第193号
|
著者版フラグ | none |