WEKO3
アイテム
Development and Evaluation of E-learning for Health Professionals toward Introduction of Integrated Clinical Care Pathway for Women with Gestational Diabetes: A mixed methods study
http://hdl.handle.net/10285/00016626
http://hdl.handle.net/10285/00016626201b3af2-a97a-49ed-a70a-ea9130156656
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
|
![]()
Download is available from 2027/3/9.
|
|
|
![]() |
|
|
![]()
Download is available from 2027/3/9.
|
|
|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-04-26 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Development and Evaluation of E-learning for Health Professionals toward Introduction of Integrated Clinical Care Pathway for Women with Gestational Diabetes: A mixed methods study | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | gestational diabetes mellitus | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | clinical care pathway | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | interprofessional collaboration | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | continuous support | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | mixed methods design | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | Acceptability of Intervention Measure (AIM) | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | Intervention Appropriateness Measure (IAM) | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | Feasibility of Intervention Measure | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | Measure of innovation-specific implementation intentions (MISII) | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ | doctoral thesis | |||||||
アクセス権 | ||||||||
アクセス権 | embargoed access | |||||||
注記 | ||||||||
内容記述 | 本学が認める「やむを得ない事由」に該当するため本文を公表しておりません | |||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||
その他のタイトル | 妊娠糖尿病妊婦に対する多職種連携・継続⽀援のためのクリニカルパス導⼊に向けた医療者向けE-learningの開発と評価:混合研究 | |||||||
著者 |
Matsunaga, Mayumi
× Matsunaga, Mayumi
|
|||||||
著者別名 | ||||||||
姓名 | 松永, 真由美 | |||||||
姓名 | マツナガ, マユミ | |||||||
学位名 | ||||||||
学位名 | 博士(看護学) | |||||||
学位授与機関 | ||||||||
学位授与機関識別子 | 32633 | |||||||
学位授与機関名 | St. Luke's International University | |||||||
学位授与年度 | ||||||||
内容記述 | 2021 | |||||||
学位授与年月日 | ||||||||
学位授与年月日 | 2022-03-10 | |||||||
学位授与番号 | ||||||||
学位授与番号 | 聖大院博看甲第222号 |