Item type |
学位論文 / Thesis or Dissertation(1) |
公開日 |
2022-05-12 |
タイトル |
|
|
タイトル |
学生の言語化困難に対する看護教員の認識と看護教員の指導方策の関連探索研究 |
タイトル |
|
|
タイトル |
An Exploratory Study of the Relationship between Nursing Teachers’ Perceptions of Students’ Difficulties in Verbalization and their Recognition of Teaching Methods |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題 |
言語化 |
キーワード |
|
|
主題 |
看護教育 |
キーワード |
|
|
主題 |
看護学生 |
キーワード |
|
|
主題 |
気づき |
キーワード |
|
|
主題 |
教育方策 |
キーワード |
|
|
主題 |
量的研究 |
キーワード |
|
|
主題 |
探索的研究 |
キーワード |
|
|
主題 |
内容分析 |
キーワード |
|
|
主題 |
質問紙調査 |
キーワード |
|
|
主題 |
Verbal, behavior |
キーワード |
|
|
主題 |
Education, nursing |
キーワード |
|
|
主題 |
Students, nursing |
キーワード |
|
|
主題 |
noticing |
キーワード |
|
|
主題 |
awareness |
キーワード |
|
|
主題 |
Quantitative research |
キーワード |
|
|
主題 |
Exploratory research |
キーワード |
|
|
主題 |
Content Analysis |
キーワード |
|
|
主題 |
Questionnaire Design |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ |
thesis |
著者 |
久保田, 貴博
Kubota, Takahiro
|
学位名 |
|
|
学位名 |
修士(看護学) |
学位授与機関 |
|
|
|
学位授与機関名 |
聖路加国際大学 |
学位授与年度 |
|
|
内容記述 |
2021 |
学位授与年月日 |
|
|
学位授与年月日 |
2022-03-10 |
学位授与番号 |
|
|
学位授与番号 |
32633修看第766号 |