Item type |
学位論文 / Thesis or Dissertation(1) |
公開日 |
2012-10-02 |
タイトル |
|
|
タイトル |
看護師の自己調整学習方略尺度の開発: 構造方程式モデルによる妥当性と信頼性の検討 |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Development of a Scale to Assess Nurse's Self-Regulated Learning Strategy: Testing Validity and Reliability using Structural Equation Modeling. |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題 |
継続教育 |
キーワード |
|
|
主題 |
生涯教育 |
キーワード |
|
|
主題 |
自律的学習 |
キーワード |
|
|
主題 |
学習方略 |
キーワード |
|
|
主題 |
自己調整学習 |
キーワード |
|
|
主題 |
看護教育 |
キーワード |
|
|
主題 |
Continuing Education |
キーワード |
|
|
主題 |
Life-Long Education |
キーワード |
|
|
主題 |
Active Learning |
キーワード |
|
|
主題 |
Learning-Strategies |
キーワード |
|
|
主題 |
Self-Regulated Learning |
キーワード |
|
|
主題 |
Nursing Education |
キーワード |
|
|
主題 |
共分散構造分析 |
キーワード |
|
|
主題 |
尺度開発 |
キーワード |
|
|
主題 |
Structural Equation Modeling |
キーワード |
|
|
主題 |
Scale Development |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ |
doctoral thesis |
ID登録 |
|
アクセス権 |
|
著者 |
三浦, 友理子
Miura, Yuriko
|
学位名 |
|
|
学位名 |
博士(看護学) |
学位授与機関 |
|
|
|
学位授与機関識別子 |
32633 |
|
|
学位授与機関名 |
聖路加看護大学 |
学位授与年度 |
|
|
内容記述 |
2011 |
学位授与年月日 |
|
|
学位授与年月日 |
2012-03-09 |
学位授与番号 |
|
|
学位授与番号 |
甲第94号 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |